November 10, 2010

我討厭你們


我最近不懂怎么啦..
点点就不开心..
我到底做错什么了?
你需要这样对我吗?

我是你唯一一个女儿
为什么不在乎了?
为什么你给我的爱是那么少的?
而给其他那么多?

大哥和她的小儿子
你是那么的疼他们
而我......就是唯一一个缺少份爱
从小没妈咪,大了又开始没了你的关心,在乎..

谁都可以说我没用..说我没家教
就是你不可以,为什么你还是不明白我?
为什么帮你那么多
你都没看见?

我真的1经很努力的做出成绩来
而你都没看过我1眼?
小时候爱我,在乎我,疼我的你.
都去了那里?

我知道你有另1个属于你的家庭
但是自从有她的出现..
接着她的2个孩子...
我跟你的关系...越来越远?

为什么?你可以把你的爱都给了他们
就不能给我多1些吗?
为什么?你那么紧张你的老婆?
你的孩子?我呢?

我住你家..我觉得我是多余的
我根本不像是你女儿?
我开始把你当透明的..
虽然家住的好..你们多钱

但我有份吗?我帮你赚钱
我有份吗?就算没份
我还是帮你..但前几天
你说我拖衰你

虽然天天生意好,
虽然你很有钱..
事实上我是小姐
但怎么我觉得我还是1无所有?
发觉我很穷,很5助...

我帮你..我做的那么累
你这样骂我,说我
我虽然大了..但还是需要你的爱
为什么不叫哥去帮你?

我跟你的关系
真的好远好远好远
我根本5法和你沟通你知道吗?
我常常在想如果我不在

你会不会很不开心?
你会不会醒悟,
你会不会多疼我1下
你会不会抽多时间陪我?
你会不会后悔你所作的1切原来是错的?

你宁可对别人好
都不对我好
老婆/女儿
你会选谁?我想是老婆吧

哼~女儿?
我在你心里根本不重要
对吧?你教不好我
就问别人1见

人家给什么1见
你就照做
为什么不试着听听我心里话?
我对你真的好失望

希望你醒悟
我真的很累很不开心


Hey dad look at me
Think back and talk to me
Did I grow up according to plan?
Do you think I'm wasting my time
doing things I wanna do?

'Cuz it hurst when you disapprove all along
And now I try hard to make it
I just want to make you proud
I'm never gonna be good enough for you
I can't pretend that
I'm alright

And you can't change me'
Cuz we lost it all
Nothing lasts forever
I'm sorryI can't be perfect
Now it's just too late and

We can't go back
I'm sorryI can't be perfect
I try not to think
About the pain I feel inside
Did you know you used to be my hero?

All the days you spend with me
Now seem so far away
And it feels like you don't care anymore
And now I try hard to make it
I just want to make you proud

I'm never gonna be good enough for you
I can't stand another fight
And nothing's alright'Cuz we lost it all
Nothing lasts forever

I'm sorryI can't be perfect
Now it's just too late and
We can't go backI'm sorry
I can't be perfect

Nothing's gonna change the
things that you said
Nothing's gonna make this right again

Please don't turn your back
I can't believe it's hard
Just to talk to you'
Cuz you don't understand'

Cuz we lost it allNothing lasts forever
I'm sorryI can't be perfect
Now it's just too late and
We can't go backI'm sorry
I can't be perfect

你根本不明白我
家里面的那个女人是死女人
我发觉你很缩头乌龟
你很自私..我很讨厌你!

No comments: